Levertijden en verzenden

Verzending van je bestelling

Small Repair Systems besteed de grootste zorg aan pakketten. Wij versturen in eigen gemerkte, degelijke verpakking. Alle pakketten worden voor elke bestelling, binnen Nederland GRATIS met DHL verzonden.

Bestellingen geplaatst vóór 15.00 uur maandag t/m vrijdag (uitgezonderd weekend en feestdagen) worden op dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen die na 15.00u geplaatst worden hebben niet de garantie dat deze dezelfde dag verzonden worden. Bestelling welke op vrijdagmiddag na 15:00u geplaatst worden, zullen de volgende maandag daarop verzonden worden.

Tijdens het bestellen, kan je zelf in het veld opmerking aangeven wanneer je de bestelling wil laten bezorgen. Voorradige artikelen kan je de volgende dag thuis verwachten. Ook als een deel van de bestelling niet direct leverbaar is, worden de voorradige artikelen al verzonden. Over niet voorradige artikelen krijg je vanzelf bericht per e-mail. Je ontvangt van ons een orderbevestiging waarin wij de leverdatum van de artikelen vermelden.

Bestelling controleren / geschiedenis

Small Repair Systems verstuurd jouw bestelling geplaatst voor 15.00u nog dezelfde dag tenzij specifiek anders vermeld. Bestellingen geplaatst na 15.00u worden niet gegarandeerd voor verzending op dezelfde dag, maar Small Repair Systems zal haar uiterste best doen jouw bestelling nog dezelfde dag te versturen. De status van de bestelling wordt vervolgens per e-mail aan je bevestigd. Wil je inzage in jouw bestelling(en) dan kun je gemakkelijk inloggen via jouw eigen account waar je lopende of reeds geleverde bestellingen kunt inzien. Tevens zie je gemakkelijk de status van een bestelling en kan je het pakket traceer nummer bekijken en volgen.

Tracking & Trace

Het DHL pakket wordt basis-verzekerd verzonden en staat gepland voor de aflevering op de volgende werkdag. Helaas is het niet mogelijk om een exact tijdstip van aflevering te selecteren. Wel is het mogelijk om via de website van DHL een pakket bij een Service-Punt te laten bezorgen zodat je het daar zelf kunt afhalen wanneer jou uitkomt. Voor Up-to-date informatie over de status van jouw pakket kan je op de geboden traceer link op de website van DHL klikken voor de status van het pakket. Tevens kan je via deze link op de site van de geselecteerde vervoerder de aflever datum wijzigen indien nodig.

DHL track & trace website

Reclamaties / Beschadiging

Mocht je ontvangen product beschadigd zijn, of in het geval dat er iets ontbreekt, neem dan direct binnen 24 uur contact op met onze klantenservice via e-mail: info@smallrepairsystems.nl
En, of meld dit ook direct aan de pakket bezorger zodat wij dit makkelijk en snel kunnen oplossen voor je. Zonder melding kunnen wij geen reclamatie bij de pakketdienst neerleggen.

Heb je nog vragen? Onze klantenservice staat voor je klaar!

Stuur een email naar: info@smallrepairsystems.nl of bel ons, telefoonnummer: 06 – 20 44 27 54